Test

Smiley Faces

Har precis proppat i mig en god oxfilé som satt riktigt riktigt bra efter en väldans härlig dag med Mariel och Petra på Sandö (räddningsgymnasiet). Har varit i Västerås hela helgen och firat moster som fyllde 50, kom hem igår vid elva-tiden, gick sedan upp fem imorse för att ta bussen från mig till stan och därifrån till Sandö. Himlarns resande det har varit! Nu snurrar mitt huvud av tankar om gymnasievalet och om hur förbannat gärna jag vill sova, men något mattetal ska hinnas med.
Kollade förresten i senaste Elle (min bibel) och såg denna kavaj från Tiger. Jag dör bara (och ja, jag gillar fjädrar rätt mycket). Sen var klänningen som kom med på bild längst ner verkligen inte heller pjåkig.
-Moa

Kommentarer
Postat av: petrallaalala

keep it up!!!!

2011-01-24 @ 20:50:47
URL: http://hahajagdor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0