Test

Stay This Way

Hallå där, du framför datan! Hoppas ni har haft det så himla bra under tiden det gått segt här. Ja, god jul och allt sånt i efterskott.
Jag tänkte, i mitt första inlägg för 2011, visa bilder från min lilla jul. På onsdagen, den 22, bestämde vi i familjen Landström-Wahlström oss för att åka till Stockholm och alla fina, fina släktingar och fira jul där. Lilljul firades hemma på kvällen, och sedan på onsdagen åkte vi med tåget till Sveriges huvudstad. Våra trötta kroppar vilade över natten hos min faster Anna och hennes familj. Sen, sen var det julafton. Dagen alla barn längtar efter. Den viktigaste dagen på året! Dock var stämningen inte riktigt där, men ändå en riktigt härlig dag!
Aja, hur som haver. Vi firade jul hemma hos min farmor och farfar med lite fler kusiner. Kollade på Kalle Ankas jul, åt en massa mat, kramades och skrattade.
Så, nu ska ni få se lite snuttar av det i bild!
Min fashionabla lillkusin, Elsa, var himla fin i lillpälsen sin.
Puttenutte brorsan
Ja, så såg det väl ut på ett ungefär.
Adiooooos amigos!
Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0