Test

Löften och äventyr


Vetdu vad? Både jag och Moa har ett litet nyårslöfte som kommer påverka dig (snacka om att det där lät lite oroande). Vi har båda lovat att vi faktiskt ska skärpa oss med bloggningen. På senaste tiden så har vi haft massor att skriva om, MEN vi har varken haft tiden eller motivationen till att slänga ihop ett ordentligt blogginlägg om det. Nu ska vi göra vårt bästa att uppdatera om lite allt möjligt så ofta som möjligt.

Idag har vi tagit fram längdskidorna och åkt på en liten tur ut på en sjö där vi stannat på en udde och fikat. Mackor smakar aldrig så bra som dem gör när man äter dem utomhus på en snöhög efter att man kämpat sig fram och ramlat ner i snödrivor i en timme! Synd bara att vi glömde just mackorna hemma på köksbänken.
Vi skidade hemåt efter kanske en timmes fikande och när vi kom innanför dörren dog vi av i sofforna tills att Moas ömma moder kom och hämtade henne.
Nu sitter jag här och känner mig hälsosam som vilken träningsnarkoman som hellst. Om jag egentligen förtjänar att känna så vet jag inte men jag gör det endå för det känns bra!


Det ni alla önskar att ni ska få se men kommer dö utan att ha beskådat
P&L
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0