Test

LÄCKERT


Igår då jag gick på stan med Moa och Max blev jag smått överrumplad av T.Å som skulle skriva en artikel om det relativt nystartade ungdomsrådet i Härnösand, eftersom att jag kände mig så fräsch som man gör efter 3 och en halvtimmes sömn och en hård första skoldag ställde jag upp på lite kort. Så imorse när jag gled ner i morgontofflorna och satte mig vid frukostbordet så möttes jag av den här lilla saken i tidningen! Trevligt, trevligt.
Läste igenom artikeln och sprang sedan upp och provade min nya babyliss icurl för första gången! Är hemskt nöjd med den och rekomenderar den för folk som vill ha det lite smidigt!

Ieftermiddag efter en lång skoldag så tog jag en rask promenad till frisören och fixade en läcker frisyr.
-Hur den ser ut?  Det kommer ni att få se imorgon, jag lovar!

Nu ska jag bara mysa hela kvällen, behöver verkligen vila efter allt springande.



P&L
Ellen

Kommentarer
Postat av: michovic

fett cool

2011-01-11 @ 23:43:31
Postat av: Anonym

babyliss icurl , kan du visa vad det är..

2011-01-12 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0