Test

Natural Blues

Åherregud, vilket sjå. Hela min hjärnkapacitet känns som den sjunkit ner till noll. Den här kylan är visserligen uppfriskande, men det tillsammans med allt mörker gör att man aldrig vill kliva upp ur sängen. Än mindre gå ner till vägen och vänta på bussen. Himla tur för mig att mor min är villig chaufför säger jag bara.
Idag har jag mest av allt velat svepa in mig i något oerhört vackert och bara glida omkring som en döläcker uppenbarelse, men det gick väl inte så bra. Största delen av dagen har spenderats i både gympakläder, pyamas och ridkläder. Ingen klänning som tänder eldar i människors hjärtan. Too bad for me.
Tänk bara att spatsera runt i något av detta. Cheeesus, ni anar inte hur sugen jag är på det just nu.
Allt Emilio Pucci.
Det enda som återstår av denna dag nu är att plugga, plugga, plugga och sova. Vilken drömvärld! Nej, plugga bör man, annars dör man. Men det är coola bananer, leva får man göra på nätterna!
/Moa


Kommentarer
Postat av: Mackan

det bästa med hela skiten är tutten som sticker upp på bild nr 2 :PpP*grrRRrr

2010-11-26 @ 18:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0