Test

Med ena foten utanför

Helgen inleddes med att Ellen följde med mig hem, och självklart bakade vi en kladdkaka, som enligt oss slår allt! Mario cart sattes bland annat på och vi ba mådde långt in på natten, lyssnandes eller sjungandes på vår och så många andras kärlek, Melissa Horn.
Till frukost gjorde vi smothie, både hälsosamt och, bäst av allt, stört gott! I ljuset från vintermorgonen tog vi lite bilder på våran föda.

 

 

 

För att mätta era ögon medan jag äter en übergood middag (renskav, yes yes yes!!) lägger jag upp denna gobit. Från we<3it.

Och denna föll min blick på för någon minut sen på My Blomquists blogg. Dock var den inte så himla fin på H&Ms webshop, jag skulle vilja ha den något pösigare upptill (som My så snyggt bär den). Annars är den väldigt l-äcker tycker jag, speciellt tack vare dragkedjan. Jag skulle verkligen inte ha något emot att ha en som satt snyggt i min ägo!
Bild: hm.com
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0