Test

Så kan det gå om inte locket är på!



Titta vad man kan hitta då man lyfter på locket till farfars gamla utklädningslåda!

Häromdagen då jag var på middag hos min kära farfar med familjen tänkte jag att jag skulle ta mig en titt i den gamla utklädningslådan. Det resulterade i att jag satt mitt på golvet omringad av högar med en massa kläder och  ville ta med mig hälften hem. Snacka om att jag blev nostalgisk och kom ihåg en massa roliga barndomsminnen från då jag och mina släktingar klätt ut oss till spanjorskor, bönder, Brudar och brudgummar, Hundar och allt annat man skulle kunna tänka sig att vara. När jag lämnade farfars hus så hade jag en stor brun påse vid min sida och ni kan nog gissa vad den innehöll.. Det jag fick med mig hem var bland annat det här galet snygga halsbandet, galet nöjd är jag! Kläderna som åkte med kommer ni nog få se senare om ni har tur.

Idag så har jag varit ute hela dagen och ridit. Det var påtok förlänge sen jag red så det var skönt att få komma ut. Nu ska jag springa ner och göra iordning dipp inför kvällens filmmys så ni får ha det så bra!

P&L
Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0