Test

I'm Good, I'm Gone

Åh hej, sitter här med huvudvärk och en värkande kropp som resultat av för lite sömn. Men första dagen i skolan ska inte vara lätt!
Efter skoldagen gick jag, Ellen och Max ner på stan, beställde klipptid till mig och Ellen, bytte en plattång och satt länge på rutiga duken och skrattade. Jag förstår verkligen inte hur jag kan ha en sån crush på det fiket när de har så höga priser på vissa grejer, det är inte bra för mig. Men så värt det, mysigaste miljön och med några goa vänner känns livet easy as a pie. Dags att erövra världen kanske?
Juste. Tänkte visa er hur några av mina favoritbilder för tillfället ser ut.
Här var väl en tjugondel av de bilder jag gillar mest just nu. Enjoy!
-Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0