Test

Fringes Of The Fleet

Tjena tjena hallå!
Jag har precis tagit en paus från det plugg som jag suttit med nästan hela dagen. Koncentrationen bestämde sig tydligen för att åka på semester för flera veckor sedan, så inte överdrivet mycket har blivit gjort. Tyvärr. Och på måndag börjar skolan igen, med nationella prov och allt som hör till. Men, det måste göras!
Nej, vad deprimerande det blev. För att muntra upp er slänger jag in en bild från oraclefox som ger mig cravings efter stickade shorts och läckra smycken samt två vinterbilder.
Kofta - vintage, tröja - monki, leggings med fransar - weekday
-Moa

Kommentarer
Postat av: majaaa!

moa varför är du så jävla fin föör?!!??! bilderna borde ju sitta i elle eller nån annan super modelltidning!

2011-01-09 @ 12:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0