Test

Keep it smooth


Sörplade i mig en sådan här liten smaklig sak till frukost imorse som en hälsosam start på dagen!
En timme efter min frukost kom halva stora släkten hit på besök, då serverades det gófika och sen två timmar senare en 4-rätters middag (Där rök hälsotänkandet). Galet gott var allt och jag tror jag undviker att ställa mig på en våg inom de närmaste dagarna, bara för min egen skull. En snabb sammanfattning på vad jag gjort idag blir alltså: ÄTIT.

Ett blogginlägg om min ätar-dag är nog relativt ointressant så jag slänger upp en outfit också!

Linne-Hm, Kofta-Gina tricot, Scarf- 2hand, Klocka- 2-hand, Ring-affär

P&L
Ellen

Kommentarer
Postat av: sprattelvinkel

Du behöver nog inte oroa dig för några hiskeliga siffror på vågen för lite fika och 4-rätters en dag ;)

2011-01-07 @ 00:01:37
URL: http://lindaswegdal.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

åh du är en snygging!

2011-01-07 @ 12:56:17
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0