Test

Take me there

Idag när jag traskade hem i mörkret, efter en mysig skoldag med alla klasskamrater och en ännu mysigare fikastund på waynes tillsammans med johanna och en stor chailatte, så kändes det verkligen att det var vinter. Riktig, kall, norrländsk vinter. Kylan stack i kinderna och snön låg vit över både träden och marken. Varje steg som jag tog knastrade sådär hemtrevligt under skorna och när jag tittade upp så var himlen klar och fylld av miljontals stjärnor. Trots att jag har en hemskt negativ inställning till vintern så måste jag erkänna,  jag njöt.

Jag har som mål att ändra min åsikt om vintern iår. Jag ska ge kylan, all snö i skorna, snöbollskastningen, mörkret och alla lager med kläder en ärlig chans. Mycket film, té, julsånger och pulkaåkning ska nog bli mina stöttpelare.

Jag lagade precis min bruna pälsjacka så  den kommer nog användas inom kort! Om ni kommer få se någon trevlig bild på den? Såklart mina kära vänner!
Nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med min mysiga lilla idrottläxa som jag har tills på torsdag.
Hade!


Näej gudis... nu hittade jag några underbara klänningar från by Malene Birgers kollektion S/S 2010 som såklart fick mig att längta till varmare väder igen..  

Underbart.

/Holmberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0