Test

Childhood memories

I fredags blev det fredagsmys i stan med lite kompisar från klassen. Det åts pizza, köptes godis och tittades på nya harry potter. Gud vad jag älskar Harry potter, egentligen om man tänker efter så är det nog en otroligt dålig film, MEN, den är så himla.. vad ska man kalla det? ...hemtrevlig! Harry potter ger mig en sån underbar familjekänsla som påminner något enormt om den goda barndomen som, nu när man blickar tillbaks, var helt utan bekymmer.  Så kort sagt. Harry potter är myskänsla i film-format. 
I lördags så kom min kära vän Lovisa och besökte mig här i skogen. Vi pratade om allt från pojkar och mode till politik hela natten. Underbart mysigt.

Idag när Lovisa åkt hem så kom Maja och Moa. Vi hade en liten fotosession som resulterade i en heldel fina bilder!  

 Bjuder på en liten sneakpeak:



/Holmberg

Kommentarer
Postat av: Linda;)

Jättefina bilder (Y)

2010-11-22 @ 18:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0