Test

A little cup of cake

Den här veckan har varit fullproppad av händelser, exakt vad de är kan ni klura lite på men att de är många kan jag faktiskt berätta! I eftermiddag så pallrade jag och Moa oss hem till mig för att baka supergoda cupcakes och plugga lite. Kan säga att vi lyckades otroligt bra med båda delarna! jeklans GÖTT



Hur många cupcakes som finns kvar för tillfället vill jag inte gå in på för jag tvivlar på att alla kommer ha förståelse för mängden...heh

Hade två tråkiga minuter häromdagen så tänkte vara lite kreativ och min handled blev offret, resultatet blev väl..såhär:

Imorgon blir det en ny dag och nya äventyr! Förhoppningsvis så följer kameran med på allt trevligt som händer.  Nu väntar sängen som är fylld med kattunge som ligger utsträckt till en längd jag aldrig trott den skulle uppnå, om jag kommer få plats? tvivlar.
/Holmberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0