Test

BONUS

Nu har jag provat mina clinique-produkter och kan säga att jag älskar dem!
Rekomenderar dem verkligen.

Jag fick med en liten bonuslåda på köpet med lite smått och gott (värde ca 800 kr) som ni kanske kommer ihåg. Har inte prövat alla de produkterna som var i den, men den lilla burken som hette "moisture surge" var underbar, huden blev mjuk som en bäbisrumpa! Provade mascaran också och den var helt okej, inget jag blev superimponerad av men som sagt, helt okej.  





Clinique- Rinse-off, foaming cleanser mousse
Clinique- Sparkle skin, body exfoliating cream
Clinique- Dramatically different, moisturizing lotion
Clinique- High impact mascara, mascara impact optimal
Clinique-  Long last lipstick, creamy nude 
Clinique- Moisture surge, extended thirst relief
/Holmberg


Kommentarer
Postat av: johanna nyberg

dö ellen

2010-11-17 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0