Test

Lusigt värre

Hola guapas!
Jag hade på mig en lusekofta idag, så därför kände jag att det skulle passa bra att skriva om det just nu.
Lusekoftor har inspirerat många designers inför denna höst/vinter. De som enligt mig (av vad jag sett) har lyckats bäst är D&G. Deras höstkollektion 2010 var l-äcker! Att de dessutom matchar med spets, bälten och päls är ett stort plus.
Jag är förälskad i så många av deras plagg (speciellt den tighta kroppsstrumpan på bild två, älskvärd som in i bängen) och därför la jag in bilder på endast deras kläder.
Tänk er att svassa runt på stan i nått av det här? Holy mama, skulle trivas som ett barn på julafton.
Jag skulle mer än gärna ha en av dessa bodysuits i min ägo, dock har jag inte kollat in budgetalternativen, men jag tvivlar lite på att det finns någon som är så snygg och passar så bra att den verkligen är värd att köpa. Men
har ni sett något liknande till salu får ni mer än gärna hojta till!
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0