Test

The heart




Vill ha ett par skor av jeffrey campbell, NU.
Kan aldrig bli fel.


Ligger på lågvarv när det kommer till det mesta just nu. De senaste dagarna har fått glida iväg medans jag   myst, gjort kakor, ätit kakor och pluggat. Är rätt tillfreds med det. Jag är inte någon vintermänniska, känner mig lite som en björn som går i ide på vintern. Imorgon så ska jag ut på stan och förhoppningsvis fixa jobb iallafall!
Skriver ihop min första jobbansökan för tillfället.. lite knepigt är det allt!
Men med ett gott humör så fixar det sig nog!

ta hand om er så hörs vi nog snart.





ph source:vogueriots.tumblr.com

/Ellen

Kommentarer
Postat av: marran

sssch säg inget;)

jag hade ingen bra bild på mitt;)

2011-02-02 @ 18:47:24
Postat av: Anonym

Kan ni inte börja lägga ut vad ni har på er på dagarna. ni båda är vackra och har hur najs stil!! :)

2011-02-03 @ 16:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0