Test

If i could make the earth stand still.

Sitter här och tar hand om mig själv efter en stressig vecka.
Ansiktsmask, check!
Hårinpackning, dubbelcheck!

Känner mig verkligen sliten efter veckans bravader. Men snart är det lov, bara 49 dagar kvar!

Har farit runt på lite ditt och datt nu i veckan. Det som stått i fokus har väl varit att plugga och sova på lite olika ställen, sen utöver det så har jag träffat några saknade gamla vänner, vilket var hemskt trevligt.

En anledning till att det varit så otroligt dålig uppdatering är just det ovanstående, sedan även att jag har himla mycket i huvudet som jag tänker på som måste ordnas, balklänning, sommarjobb, läxor, gymnasieval, moppeprov... jadu, jag skulle kunna göra en lång lista för er men besparar er det.

Idag så har jag fixat lite med min pärla (sasha, moppN, ThE EaGle, kärt barn har många namn) som jag precis fått nya delar till. Bra blev det, bytte bland annat till en större sadel så att både jag och Moa ska få plats med stor rumperna. Till middag blev det trerätters med antrecote, potatisgratäng och rödvinsås som huvudrätt, Otroligt gott var det!

Nu laddar jag iallafall som sagt om inför nästa vecka, iklädd min ljusgula siden-kimono och i sällskap med katten.



/Ellen Holmberg

Kommentarer
Postat av: Sari

Så söt kisse!

2011-01-27 @ 18:29:15
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0