Test

fur in a cool way by chanel

Storasyster har nu åkt upp till Jokkasjervi och Ishotellet efter att ha varit här hemma i en vecka. Var skönt att få träffa henne och få lite systerlig vägledning i livet. Kylan har börjat tränga sig på och jag börjar hamna i min "Dricka-te-med-en-varm-filt-period". Känns skönt, har varit på tok för stressad senaste tiden! Kom att tänka på Chanel imorse då jag drog på mig min älskade pälskappa, de hade nämligen en otrolig höst/vinter visning iår där ett tjusigt isberg från torneälv (samma material som ishotellet görs av, alltså) hade flugits in för att vara supermodell.




foto nr1: Elles trendbibel
foton: truequeen.com
Som den pälsfantast jag är så tycker jag att den spektakulära kollektionen var fantastisk! Den ena mannekängen efter den andra spankulerade fram genom smältvattnet på catwalken i paris, iklädda fuskpäls, från topp-till-tå-varianter till små pälsdetaljer på utsökt stickat.

Det gillas!

/Ellen

Kommentarer
Postat av: LOVISA

hårresande visning!

(positivt)

2010-11-08 @ 21:41:13
URL: http://fhinnfemfel.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0