Test

toptips


Häromdagen under en liten shoppingtur på stan med lite vänner så hamnade jag i sminkhyllan där  jag provade en av maybellines Liquid Eyeliners, och herregud, den var otrolig! Helt kladdfri, hur mycket man än gnuggade så stannade den på sin plats. Den var jättelätt att applicera och var min för endast 79 svenska kronor! Bestämde mig för att vara duktig och göra slut på den eyeliner jag redan har innan jag köper en ny, men sen så kommer den allt bli min! Om ni ska köpa en eyeliner, under hundralappen, så är det här verkligen en som jag rekomenderar!


Tänkte passa på att berätta om en drömprodukt för er med svaga, trasiga eller flisiga naglar. Sally Hansen Miracle cure. Det vart ett impulsköp (som jag verkligen inte ångrat) då jag i affären tittade ner på mina naglar som inte såg speciellt roliga ut efter en lång  "nyttnagellackvarjedag"-period. 

 Man applicerar lacket antingen varannan dag, eller innan man ska måla naglarna med vanligt nagellack och skillnaden blir enorm!  

Mina dagar nuförtiden fyller jag med vänner, plugg och alltför många sovtimmar, därför är det inte så ofta det uppdateras här på bloggen. 

/Holmberg 

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej

2010-12-11 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0